90 יום, 7000 קילומטר, 10000 תמונות

21.2 –Castro: כנסיות Chiloe והפסטיבל המקומי, חלק II

יום זה היה מתוכנן להיות כמעט זהה לקודם לו. ראשית, כנסיות עץ. הפעם נסענו דרומה ל-Chonci.

הכנסיה ב-Chonci

יום ראשון והעיירה מנומנת. אנו מגיעים, אך הכנסיה סגורה. היום יום ראשון, יום התפילה, ולמרות זאת הכנסייה תפתח רק בצהריים, וגם זה, רק לשעה. עם כל הכבוד לתפילה, השינה קודמת. אומה כלבבי.

פנינו לאזור החוף והנמל שם נמצא נמצא היריד המקומי. במובנים רבים הוא דומה לפארק התעשיה הביו-רפואית בחיפה – שלט גדול בתוך מתחם ריק.

ניצלנו את הזמן לשיחות טלפון עם ההורים על שפת האוקינוס, וחזרנו לכיוון הכנסיה (יפה מבחוץ, פחות מבפנים).

שיחה טרנס-אטלנטית (טרנס-פסיפית?)

משם המשכנו לכנסייה ב-Nercon, פרבר קטן של קסטרו במיקום יפהפה. ומשם כמובן, לפסטיבל בפארק העירוני.

הכנסיה ב-Nercon (תמונת HDR)

בפסטיבל אכלנו צהריים, שבקלות אפשר היה להחשיבה מבחינת התכולה הקלורית כצהריים+ערב+בוקר+צהריים למחרת. קנינו קצת שוקולדים לא איכותיים לנסיעה.

שלא לצאת גרגרנים בלבד, ראינו מעין מופע פולקלור של ריקודים ושירה מקומים, קנינו עוד קצת אוכל, שוב צפינו בהכנת Curanto ופנינו לצאת את Chiloe.

אם לסכם, יש ב-Chiloe קסם שלא עובר טוב במילים. מקום שובר שגרת טיול בפטגוניה. מומלץ בחום בתקופת הפסטיבל בקסטרו.

נסיעה ארוכה לפנינו חזרה ליבשת. 4 שעות עד ל-Puerto Montt ומשם עוד כשעה עד ל-Puerto Varas.

למזלנו, הפעם יש לנו הוסטל מוזמן, Las Dalias (איכותי!) כך שאין לנו דאגות מיוחדות כשאנו מגיעים בסביבות 21:00 בערב ל-Puerto Varas. ההוסטל במיקום מעולה, וכשאנו סוחבים את התיקים להוסטל אנו שמים לב לחגיגות בכיכר המרכזית. גם כאן היה פסטיבל כלשהו ובמסגרתו היה, בין היתר, גם טריאתלון. תזכורת מרה למצב הכושר הגופני הלקוי שהגעתי אליו. הצעתו של ד' לקנות מצופים אולי תתברר כרלוונטית.

תמונות היום (במסך מלא):

Vodpod videos no longer available.